tv-serie update

 
Sådär, slänger in ett uppdaterat TV-serie Schema. Vet ni hur jag längtar till fredag för att please like me börjar igen?? En av mina all time favorites och får en alltid på bra humör. (flyttade den till torsdag, glömde australien, tid!!). Annars är det HTGAWM och Heroes Reborn som ligger i topp - busy fridays alltså. AHS Hotel var också brilliant (om något psyco och disturbing), Scream Queens fortsätter leverera episka avsnitt och iZombies andra säsong är på topp. Annars så har jag fulla torsdagar, och eftersom att jag jobbar så mycket så kommer några säkert läggas på is, just nu ligger the flash, arrow och supernatural på den fronten. Hur ledsen att jag inte ens taggar till Supernatural längre?? Har ju varit en topp-favorit hur länge som helst men förra säsongen var rent ut sagt skräp. Den innan var faktiskt också lite skräp. Och Arrow har jag inte ens kollat på än?? Har bara sett massor på tumblr och blir så ledsen att Oliver och Felicity inte bara kan få vara lyckliga. Plus att Colton inte är med längre. Och flash är lite mäh. Men nog om mitt trams nu, vilka serier följer ni och vilka är era favoriter denna strålande höst??
 
Måndag: Brooklyn 99
Tisdag: Awkward, Faking it, Big Bang Theory
Onsdag: Scream Queens, iZombie, The flash, Finding Carter
Torsdag: American Horror Story, Please Like me, Modern Family, Arrow, Supernatural, Agens of S.H.I.E.L.D
Fredag: How To get Away With Murder, Heroes Reborn
Lördag:
Söndag:

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

the big bang theory är på tisdagar :)))

Svar: oh tanks!! haha
Josäfin

2015-10-14 @ 12:41:52
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Följer bara Greys Anatomy som börjar IDAAAG! <3
Enda serien jag verkligen följt och fortfarande gillar (förutom Under The Dome då).
Annars är jag kass på serier, glömmer alltid när de sänds och tröttnar efter att hälften av serien gått..

Svar: Perfekt med netflix serier då, släpper en säsong på en gång så man slipper hålla koll haha! Du borde satsa på en sådan?? :D
Josäfin

2015-10-14 @ 13:17:19
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Natalie Salazar

själv följer jag orange is the new black :)

Svar: Så bra serie!
Josäfin

2015-10-14 @ 13:22:51
URL: http://natalies.se/
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Åhh. Finns så sjukt mycket serier att se!

Svar: verkligen!
Josäfin

2015-10-14 @ 13:47:01
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Så mycket serier =)

2015-10-14 @ 14:21:32
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: Netti Starby

Jag hinner tyvärr inte följa några serier men det är kul med lite tips ändå :-D Kram

2015-10-14 @ 15:20:49
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: S A N N A♥

Jag har inte sett heroes reborn än för många säger det är dåligt men kanske borde!!

Svar: Tycker den ligger på samma nivå som säsong 1 & 2 av heroes, alltså sjukt bra och spännande!
Josäfin

2015-10-14 @ 15:55:40
URL: http://zinja.se
Postat av: Saga

Supernatural. SÅKLART. Nej men, har fastnat så otroligt mycket för den det senaste året och ja, jag hoppas så innerligt att vi får se en mer självständig Castiel den här säsongen och kanske, kanske lite Destiel. För jävlar, det skulle höja serien så oooootroligt mycket. Att få se Dean och Sam lyckliga till slut? pls det kan inte vara för mycket begärt, liksom. (Uppenbarligen... haha)
Att skriva ned alla serier jag följer skulle innebära ett helt jävla a4, så jag nöjer mig med att säga att jag fortfarande hoppas att det kommer ut en säsong 3 av In The Flesh så vi får se lite mer undead boyfriends och lite mer zombieaction. Det behövs. WE NEED IT.

Svar: Destiel skulle göra serien till en legend!! OCH JA I MISS IN THE FLESH SO FKN MUCH, har hört på tumblr att de pratas om att ev göra en in the flesh film för att knyta ihop slutet på tvåan så jag hoppas!!!
Josäfin

2015-10-14 @ 17:19:42
Postat av: Alva

Jag följer typ The flash, vampire diaries och paradise hotel just nu :)
Kör samtidigt en rewatch på Buffy och teen wolf, och funderar på att kolla ikapp på arrow då jag slutade kolla s01 nån gång..

Svar: åh buffy <3<3<3 Bästa ju!! :D Du borde ge arrow en chans till, tycker slutet på säsong ett och säsong två varit seriens höjdpunkt! (plus avsnitten när de slår ihop flah & arrow!!!)
Josäfin

2015-10-14 @ 19:15:35
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/
Postat av: Emma Engström

Tack för alla tips! :D

Svar: Var så lite! :D
Josäfin

2015-10-14 @ 20:38:17
URL: http://emmaengstrom.vione.se
Postat av: Lovisa

Vart ser du Faking it? :D

Svar: primewire!
Josäfin

2015-10-18 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0