you were dancing in your tube socks in our hotel room, flashing those eyes like highway signs.

 
Åh äntligen ett eget skal till min mobil! Hoppades att det skulle hinna komma innan vi åkte men dök ned i brevlådan på torsdagen efter vi åkt. Så nöjd! Kvalitén är lite grynig men i mitt fall när jag hade lite vintage-stil på det hela så gör det mig absolut ingenting. Beställde den denna gång ifrån DENNA sida och tyckte att den verkligen var värd en titt! Bra priser och gratis frakt - perfekt! Får se ifall jag kanske till och med beställer ett till sen till våren som är lite "gladare" med ljusa färger. Älskar ju att hålla på med sådan här pyssel i photoshop, någon som vill anställa mig med att göra sådan här skit pls? Kan även göra tröjor, block och annat episkt skit så ring mig nu eller nått!! Haha, anyway vad tycker ni om det??

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Fan vad fint!! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-10-27 @ 18:51:57
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Alexandra

Så himla fint! Ska nog beställa av dig i framtiden :D

Svar: Åh tack! :D
Josäfin

2015-10-27 @ 23:33:09
URL: http://alexssadelutprovning.weebly.com
Postat av: Sandra

Wow, så fint det vart! Jag vill också ha ett eget skal, men är alltid för lat för att beställa ett, haha! ;)

Svar: haha gört! Blir så bra :D
Josäfin

2015-10-28 @ 16:55:04
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0