you're looking like you fell in love tonight. could we pretend that we're in love?

 

Tre saker du vill ha varje dag:

- Lediga vänner, god mat och att någon människa med alldeles för mycket pengar bara ska ge oss en resa sådär.

 

Tre saker du tycker om att äta:

- Äter allt utom pyttipanna så hur ska jag kunna räkna upp endast tre?? Chips & Dipp (går som ett OK?! för ingen jävel sitter väl och äter bara dipp), pizza från american take away (vem lurar jag förresten ok all pizza) och allt gott med pasta! love me some pasta

 

Tre saker som är bra med hösten:

- Halloween Halloween Halloween!!! ÄLSKAR HALLOWEEN, läskiga filmer och utklädnads fester!! Så taggad på lördag. Men på rikitgt: Halloween, fina färgglada löv och att man kan ha snygga höstiga outfits på sig. 

 

Tre saker du gillar just nu:

- Att det är halloween fest på lördag!! Att vi ska till England nästa vecka och att tv-serierna denna höst är on point!

 

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö:

- Mina vänner, ett partykit med musik, sprit och snacks och en satellit-telefon. Aka let's party on the beach och sen ringer vi någon som får skicka hjälp. Så alltså har vi fått en rese-weekend när någon satte oss på denna öde ö. Smart jag är. På allvarligare fronter om jag nu skulle hamna på en öde ö typ LOST part två edition om ett plan störtar hade jag nog önskat att jag hade haft med en sovsäck, kniv och massor av rep. 

 

Tre saker du gör varje dag:

- Ser alldeles för mycket serier, önskar att jag fick sova tills jag faktiskt ska sova för då sitter jag vid datorn och gör något onödigt & längtar till nästa måltid. Om vi inte ska äta äcklig mat. Då längtar jag till måltiden efter det.

 

Tre saker du tänker varje dag:

- "MMMM vad gott det skulle vara med chips och dipp" "Kan ingen ta tag och fixa en bra hemma-fest snart" och "Åh jag vill resa någonstans!!". Så skönt att båda de sistnämnda är i full ordning iallafall då jag drar iväg till england om en vecka och på lördag är det fest! Hm nu ska vi bara se om vi kan lösa det där med chipsen också..

 

Tre saker du vill bli bättre på:

- Att träna mer, mer motiverad till att ta tag i att söka ett riktigt jobb och ha ordning i min garderob och på mitt rum! Älskar ordning och reda egentligen men är värdelös på att hålla det. Typ fixar garderoben och ba "nu ska den aldrig bli stökig igen" och sen nästa vecka så ba SHIT VAD HÄNDE

 


Kommentarer
Postat av: Sara Bjerkliden

Jag är för att folk ska få tycka vad de vill, men HUR KAN DU INTE GILLA PYTTIPANNA??

Svar: BC EWWW
Josäfin

2015-10-28 @ 13:33:11
Postat av: Sandra

Hahaha, vilka svar du skriver ibland! Snor denna meeed, hahaha... :')

2015-10-28 @ 17:03:39
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se
Postat av: Simone

Haha, älskar din blogg!

Svar: åh haha tack :DD
Josäfin

2015-10-29 @ 18:56:24
URL: http://nouw.com/happyhealthy

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0