and even if it's dark at least we'll be together; slowly sinking in the earth to lay forever

- foto; sara -
 
Blev inringd på jobb igår och var hur trött som helst när jag kom hem. Skulle bara jobbat lördag men då en är sjuk så får jag rycka in idag också. Alltså får vi se om vi hinner med någon vlog den här veckan, hoppas kunna filma en innan jag drar iväg till jobbet men kan bli tight om tid även om jag börjar sent. Måste ha allt klart då jag ska stressa direkt ifrån jobbet för att hinna iväg till Minna som ska fira sin födelsedag med middag och vin - tjoho! Jobbar dock lördagen, oväntat haha. Aja, är ju härdad nu efter ca ett år av att jobba helger hela tiden så festa till klockan halv fyra och upp klockan 7-8 är ju vardagsmat. Aja, ska käka framför how to get away with murder och sen försöka hinna spela in en vlogg med svar från frågestunden. Hinner nog inte ses innan lördag, så önskar alla en trevlig helg ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina bilder! Ni är så fina tillsammans!

Svar: taaack :D
Josäfin

2015-09-25 @ 19:13:26
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Hoppas din jobbdag blir bra imorgon :D

Svar: tack :D
Josäfin

2015-09-25 @ 23:31:26
URL: http://engstromemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0