• and i'll tell you all about it • when i see you again •

 
För ett tag sen kontaktade en läsare mig och undrade om jag hade tid att göra en video till minne av hennes häst. Hennes häst Mordo gick bort förra året och Linn har haft problem med att göra en video själv då det blivit för jobbigt. Är ju så dålig på att göra vanliga videos nu som inte är vloggar då jag dels filmar dåligt och dels inte har lust just nu. Är väl inne i någon sorts svacka, så nya klipp kanske skulle vara något. Har dock haft fullt upp men nu har jag äntligen gjort klart den och jag hoppas att du tycker om den Linn. Se gärna i 720p! rest in peace Morado, 24 • 8 • 2014.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ligger här och gråter, underbart fin film. Saknar honom så mycket usch. Tack så hemskt mycket för den underbara filmen ❤️❤️❤️❤️

Svar: åh vad glad jag blir att du gillade den, ♥
Josäfin

2015-09-08 @ 15:41:19
URL: http://lozt.se
Postat av: Tilde Wrangell

ja du glömde bort mig..

Svar: gud förlåt, jag har säkert glömt ett dussin som skriver! [email protected] - skicka filerna dit så ska jag försöka hinna med att göra en video (feel free att tjata, har ofta mycket att göra och tankar i huvudet så kan behöva bli påmind!)
Josäfin

2015-09-08 @ 20:28:17
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0