BLOGGTIPS #9

 
Nytt bloggtips där jag tipsar om allt från favoritbloggar, vänner och läsares bloggar! Alla som kommenterar flitigt har chansen att hamna här då jag alltid kollar in bloggarna som skriver nått roligt. (vilket är anledningen till varför jag kan svara så jääkla sent på kommentarer haha måste hitta tid att svara och kolla in era bloggar). Josefines blogg har jag följt i flera år och läser den fortfarande. Hon skriver om sitt liv och sin kamp mot anorexia blandat med massor av inspirerande maträtter. Jag gillar inte fitness-bloggar men denna är något eget av sitt slag! Hon är alltid positiv och förmedlar en glad känsla, hennes hund och häst är hur söta som helst och hennes frukostinlägg är to die for. Nyttiga och sunda recept, härliga bilder och inspirerande inlägg, ni börjar följa hennes blogg HÄÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0