bye bitch, see u soon

 
Då var det september och en av mina bästa cupcakes drar iväg till England i fyra månader. Idag åkte hon och vi sitter redan och planerar en hälsa-på resa. Jag och mina vänner är inte dåliga på mycket, men att inte umgås är definitivt en av de sakerna. Vanliga "hejdå" är "vi syns imorgon!" eller till och med "vi ses senare ikväll!". Och nu ska vi vara utan en av mupparna i flera månader!! Aja, får se det positivt. Nu har vi en bra anledning till att flyga till England och spendera några dagar där för att laga sprickan i vårt lilla gäng. Hon har ju DENNA BLOGG (som jag hoppas kommer updateras bättre!!!) som vi kan följa, så är ni sugna på att plugga collage i England är det ju bara att kika in där och följa Elin i hennes resa. Annars då? Det regnar vilket känns på något sätt helt okej med tanke på att this bitch is leaving us. Amigo fick vila idag (sjuk josäfin vill bara äta varm soppa och sova, fuck u feber) så jag ska göra tomatsoppa och bädda ner mig till awkward och faking it som börjar idag igen!! Något positivt iallafall liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0