i thought i could live in your arms and spend every moment i had with you

 
Hade drinkkväll med Anna, Ronja & Frida igår hemma hos min mormor och har inte hunnit hem innan nu. Min mormor och morfar är ju i Spanien så vi hängde i deras hus så att det skulle se ut som att det var folk hemma, har ju varit så mycket inbrott här just nu. Ovan ser ni iallafall alla drinkar vi gjorde! Måste säga att vi är riktiga drink-drottningar. Fy fan vad bra vi är! Vi köpte med chop chop hem och gjorde vi drinkar på löpande band och snackade om livet, planerade våran englandsresa och annat roligt. Alla drinkar blev otroligt goda måste jag säga! Ratade dem lite ovan men överlag var alla riktigt goda. Mitt bästa tips är att göra egna smaker på vokda, Frida fick ju en med körsbärspez i födelsedagspresent och jag gör ju egna lakritsshots jämt. Så nöjd med att äntligen skapat ett hallon-lakrits drink, älskar ni den kombon måste ni testa hallon-salten!! Aja, nu ska strax äta och sen ska vi iväg på bio. Blir andra filmen i Maze Runner triologin - bring it!!

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Vad heter typsnittet som du har skrivit drinkarnas namn med? :)

Svar: Fox in the snow heter det! :D
Josäfin

2015-09-28 @ 15:12:03
URL: http://amandajosefsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0