q/a answers p2

 
Agnes:
Vad är ditt absoluta drömjobb? 
Ben&Jerry prov-smakare, obvi. Haha skämt åsido - författare eller manusförfattare.

Vilka är dina favoritserier just nu? 
Just nu ligger Orphan black, iZombie & Please Like me it i toppen som jag är mest taggad på. Av de som går just nu är det faking it och awkward!

Hur länge har du ridit bettlöst? 
Till och från sedan 2009 och helt utan sedan slutet 2010 / början 2011.

Vad är din favoritmat? 
Pastagratäng!!!!! Och pizza. Kebab kanske. Kebabpizza. 
 
Amanda:
Skulle du kunna göra ett inlägg där du presenterar hästar som funnits i ditt liv innan Amigo? Typ tidigare favorithästar, medryttarhästar, foderhästar etc. 
Visst kan jag göra det! Ska bara se om jag kan lyckas rota fram lite gamla bilder!

Umgås du mycket med din syster? Ni verkar väldigt olika, är det något som märks av mycket? 
Nja när jag måste. Nädå men vi är rätt så olika och umgås inte särskilt mycket, går bäst ihop när vi lämnar varandra ifred haha ;)

Har du pojkvän/flickvän? 
Nope, living la vida loca
 

Största kändiscrushen just nu? 
Holland freaking Roaden

Om du bara fick välja en karaktär i en film/tv-serie vars liv du fick leva, vem skulle du då välja? Varför? 
Alltsååååå har sagt det förut med typ Blaire i Gossip Girl?? Fatta vad man skulle leva livet då. 

Sämsta tv-serien du sett? 
Alltså True Detectives men tror att den är jättebra egentligen men det är bara det att jag aldrig kan ta mig igenom första avsnittet. Har försökt tre gånger. Omöjligt. Ser inte så mycket dåligt så får bli den.
 
Linn: 
Vem är din förebild inom ridsporten? 
Norah Khole! 

Tror du att alla hästar kan gå bettlöst/huvudlaglöst? 
Självklart! Allt handlar om hur mycket tid man är villig att lägga ner. 

Vad är din personliga åsikt om folk som har skarpa bett, inspänningar, spö och sporrar samtidigt? 
Idioti. (observera i:et som menar på att handlingen är enligt mig idiotisk, om personen är en idiot kan jag ej svara på förrens jag träffat personen).
 
Therese:
Har du någon "instruktör" inom Nh?
Nej det har jag inte, har varit på kurs hos en två gånger som en tidigare stallägare tog ut men jag upskattade inte hennes metoder och tänk så valde att sluta. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Samma här med True Detective!?!? Har försökt sett första avsnittet ca 349893 gånger, men det går inte??

Svar: haha har verkligen försökt!! GÅR INTE
Josäfin

2015-09-19 @ 01:39:31
URL: http://thelinneajson.blogg.se/
Postat av: Tuva

Kul att läsa :)

2015-09-19 @ 08:20:29
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Anonym

Någon frågade om tidigare hästar osv, kan du inte göra det till en video? Vore super kul!

Svar: Åh har redan börjat på ett inlägg, ska dock göra en vlogg om hur jag började rida, kan ta in lite gamla hästar där också!
Josäfin

2015-09-19 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0