stay and watch the stars come out and then the sun as they all fade away

 
Bjuder på mer hawaii bilder i brist på annat! Kom hem sent igår efter att ha ridit ut med Fanny (i typ mörkret?? NÄR BLEV DET MÖRKT INNAN KLOCKAN NIO?? NÄR?!?!) och sen behövde jag göra lite jobb innan jag somnade. Amigo fick iallafall komma ut och det är det som räknas, även om det blev sent. Skulle ridit ut i söndags men det började ösregna när jag åkte upp. Som tur var slutade det, men under dessa 15 minuter som det tog att mocka innan jag skulle hämta Amigo hade han lyckats rulla sig i den nyblivna leran och var täckt av blöt lera. Mysigt. Så han fick longeras istället. Idag får vi se, kände mig lite risig igår (höger öga var helt lazy och kliade som när man är svintrött, sjukt o-irriterande. lovar.) och tror jag håller på att bli mördarförkyld. Blir väl så nu, har ju lyckats hålla mig frisk hela monster-augusti med dubbelfest varenda helg (VARJE HELG JA) så nu kom väl livet ikapp mig när jag balanserat komma-hem-fyra-på-morgonen-eller-inte-hem-alls med jobb i veckor och helger. Var väl väntat egentligen, har inte varit sjuk på en hel månad ju!! Rekord!!! Aja, rullar mot jobbet snart. Ses mina cupcakes ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Det är ju så man önskar att man vore där när man ser alla härliga bilder :)

2015-09-01 @ 16:54:14
URL: http://emeliekangstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0