this was supposed to be the easy part but breaking down is what I found hard

 
Skrittade ut idag för att känna hur han kändes. Dålig idé. Det blåste och han var jättespänd, gjorde sina "sticka, hoppa, slänga sig på samma gång" grejer som min nacke fick ta smällen för (helt stel + huvudvärk, tack amigo) (inga morötter på resten av veckan). Och dessutom kändes han halt. Gick väldigt ojämt även om det var påväg hem, så känns bra att ha veterinär tid på torsdag. Blir promenader och sånt tills dess alltså. Annars har jag plockat med bilder till garderoben - skriver ju ut nya bilder varje år från året som gått och nu är det dags för 2014 / 2015 att komma upp på väggarna och för resten att placeras in i min book of awsome. På onsdag ska jag skriva ut när jag ändå är i stan så resten av veckan kommer jag vara i full on estet-mood. Ska eventuellt börja med sommaren 2015 filmen också, woho! Låt kreativiteten flöda liksom haha.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Var hos veterinären med våran vovve idag för att ta bort stygnen efter hans operation. Tack gode gud så hade han snälla tumörer så han kommer bli helt återställd :) Håller tummarna för att det ska gå bra för er på torsdag :)

Svar: Åh vad skönt för er, hade samma "problem" med våran ena hund. Hoppas ni slipper mer av det i framtiden iallafall :D
Josäfin

2015-09-07 @ 21:23:05
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Nora Lindblad

Hoppas det går bra på torsdag, håller tummarna!
Väldigt mysiga bilder, så avis på att du har så härliga ängar att rida på!! :)

Svar: åh tack :D
Josäfin

2015-09-07 @ 23:53:35
URL: http://noralindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0