well it's a big, big world out there but she's not scared.

 

1. Vilket tuggummi köper du?

Brukar ta extra med melonsmak. Eller what ever mina vänner har i väskan. heheh
 
2. Vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
Bacon typ haha! Och parmesan. God ost och någon god skinka plus en brie får också gärna flytta in för evigt i min kyl.
 

3. Hur uttalar du kex? Som det stavas eller chex?

KEX HETER DET SÅ KEX SÄGER MAN

 

4. Har du mjölk i kaffet? 

Njaaaaaa ok dricker inte kaffe (även om jag försökt lära mig)

 

5. Apple eller Android? 
Apple även fast jag har en android. Enda som är bättre är kvalitén på bilder annars får jag fnatt på den. Senaste är att den uppdaterat alla appar runda. Grinar vad fult why
 
6. Blöter du tandborsten innan eller efter du lägger på tandkrämen? 
Innan, efter, under - haaaatar tandkräm!!
 
7. Hur står du vänd i duschen? 
Brukar bada sååååå
 

8. Knycklar eller viker du toapappret? 

Viker faktiskt, otippat då jag är den med o-organiserade & ostädade någonsin haha.

 

9. Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt? 

Massor av bra musik! Dör inombords om jag glömt hörlurarna

 

10. Föredrar du fönster- eller gångplats på buss/tåg/spårvagn/flyg? 

Fönster eller gång spelar ingen roll, bara jag inte måste sitta i mitten någonstans!! (long legs problem, slår benen i sätet framför haha)

 

11. Är du stressad eller lugn som person? 
För det mesta jättelugn. Måste stressa upp mig för att få någon gjort, arbetar bäst under stress!
 
12. Tålmodig eller otålig? 
För det mesta tålmodig. Om det inte gäller ofungerande teknologi som min dator.
 

13. Planerare eller impulsare (är det ens riktiga ord?)? 

Älskar båda med på något vänster så brukar impulsare alltid bli bästa kvällarna! 

 

 

14. Uppklädd eller nedklädd? 

Det är väl det som är frågan! Gillar att klä upp mig och har smycken på mig varjedag, är jag däremot inte det kommer ni få se mig gå runt i träningsbyxor med matfläckar och en stor tröja jag haft i en vecka snart haha.

 

15. Västkusten eller Östkusten? 

Vad är vad, för dålig på geografi

 

16. Sover du med dörren öppen eller stängd? 

Stängd! Blir galen de nätter det blåser så att dörren måste vara öppen så hundarna inte ska få fnatt

 

17. Vilken sida av sängen sover du på?

Hela sängen är min säng

 

18. Har du någon fotomin?

Mina ökända dubbelhake-miner eller min "åh så spontana blunda med ena ögat och visa tänderna"?? Måste sluta med båda asap kolla bara mina tags på instagram

 

 19. Musik eller böcker? 

Musik! Skulle avlida annars.

 

20. SMS eller mail? 

SMS helt klart, måste tvinga migsjälv att titta min mejl för att människor tydligen fortfarande mejlar 

 

21. Sött eller salt? 

Salt tror jag i längden, mår illa av för mycket sött </33

 

22. Kan du nå näsan med tungan? 

Nej men jag kan vrida fötterna bakåfram??

 

23. Tror du på spöken? 

Jajamensan #ghostwhisperer

 

24. Tror du på aliens? 

Nej jag tror att vi är de enda livet i hela fkn universum. lol såklart jag gör!

 

25. Vad tror du händer efter döden? 

Förhoppningsvis kommer man till nå nice ställe där man kan äta chips och dipp till middag varje kväll


Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Kul att läsa :) Har tänkt göra den här själv snart!

2015-09-16 @ 10:56:16
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0