you don't have to say a single word or make believe that we could be just friends

 
Nu är mina bilder från hösten 2014 till sommaren 2015 uppe på mina garderober! För er som inte vet skriver jag ut bilder varje höst efter Elins födelsedag och byter ut förra årets bilder till nya. De gamla åker sedan ner i mina "book of awsome" album, och nu är det den tiden på året igen! När skrivbordet är kaos och min tumme har blåsor efter att ha klippt så mycket med saxen. Men nu är det klart! Så härligt att alltid påminnas om det bästa av året varje gång man är i sitt rum och att alltid ha alla minnen kvar! Är femte året av bilder nu tror jag, har för mig att jag började 2010. Blev dock lite mycket bilder iår, heh. Har en hög som inte fick plats dock. Aja, de får joina de andra i albumet sen. 

Kommentarer
Postat av: my

Så himla snyggt :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-09-12 @ 17:51:34
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, vilken rolig ide!

Svar: tack :D
Josäfin

2015-09-13 @ 01:11:40
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0