and if i live past 72, i hope i'm half as cool as you

 
Hejsan allihopa!! Igår kom jag hem från falun men fastnade hemma hos mormor som lockade med middag efter en tur till stallet. Jag åkte iväg för att fira Evelina som fyllde år i fredags, hennes vänner hade fixat med överraskningsfest och sedan drog vi ut till Liljan där Movits skulle spela. Kvällen började asbra (och var asbra överlag) men troligen så blev min mobil snodd (scenario två är ju att jag skulle lägga ner den i min maskinen-påse och "missade" påsen men känns otroligt ändå??) så det sög ju. Hade lite smått ångest då men nu så lugnt ändå. Surt bara, haha ringde dagen efter och fortsatte terra baren med "hej, jag igen.. ingen mobil som lämnats in nu då??" men ah, den är borta. Vi listade att de topp tre jobbigaste sakerna med detta var 3; att jag måste lägga pengar på en ny mobil, 2; att vi förlorade alla utgångs-bilder och 3; att jag var tvungen att lyssna på radio i över två timmar på vägen hem!! Annars har vi chillat massor, varit ute och ridit idag (vilket var sååå mysigt!! tänk att få rida ut på en häst som är glad utan att vara stressad, inte får plötsliga explosions anfall och är stensäker på foten?? MYS) samt dragit skämt om min mobil. Skrattar man åt missären känns allt bättre haha. Nej vafan, så störigt ändå. Jobbigaste timmarna i mitt liv var när jag vakande klockan 7 efter vi varit ute och inte kunde sova om OCH (!!) hade ingen mobil att scrolla på?? Denna tids största i-landsproblem. Men överlag en svinbra helg och såååå mysigt att äntligen få träffa min lilla Evelina igen!! Dessutom var hennes vänner hur trevliga som helst och hon bor ju jättemysigt!! Riktig guldhelg alltså, så tråkigt att dessa är de enda bilderna från helgen som jag hunnit skicka till Evelina (minus hästbilderna som är från Evelinas mobil). Har dock knäppt lite med kameran för att lindra min abstinens haha. 

Kommentarer
Postat av: my

Fan va surt!! Skulle dö om jag tappade min mobil haha!

Svar: hahaha dog ett tag men sen var det bara att kämpa haha
Josäfin

2016-04-25 @ 13:52:38
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0