and in the end, she chose cocaine but it couldn't fix her brain

 
Är hemma på lunch för att hålla hundrna sällskap innan jag ska tillbaka till jobbet. Börjar bli förkyld, varfan jag har inte tid med det här. Är trött, snorar och tycker att jag inte förtjänar det här efter allt jag varit med om haha. Annars så har jag inga planer för ikväll, jobbar sent och ska ta det lugnt hela kvällen. Blir serier och take-out, har ändå lovat Poyo att skjutsa henne till en fest. Sedan jobb imorgon också innan jag är ledig. Amigo fick ta det ledigt idag så ska vi iväg och springa lite på banan efter jobbet imorgon. Har hört att det ska bli bättre väder i helgen så kanske lite ordentliga bilder vore i sin ordning?? Haha, alltså med ett bra objektiv och helst inte fotade i spöregn. Jaja, den som lever får se, nu ska jag hinka en celsius för att palla med resten av jobbet till klockan åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0