pizza-night and the return of clone club.

 
Idag åkte jag till jobbet, fick reda på att jag slutade tre timmar tidigare än jag trodde jag sen gjorde jag pizza. Är det fredag så är det! Nej men har catchat up med mormor som har varit i spanien flera veckor, jobbat (och fått spader på alla pensionärer som blir arga för att kvällstidningarna ändrat sina levereans-tider och eventuellt berättat för mig att tidningar minnsan kommit och ligger i lådorna bakom mig jag inte tagit mig tid att plockat upp!! man ba mm :)) det där är systemvaror, nääästaaaa) och sedan gått hem och taggat hembakad pizza (okej, hemma-garnerad haha). Jag och pappa rullade ut degen och toppade med parmaskinka, champinjoner, fetaost, mozzarella, tonfisk samt massor av ost. Mmm så gott! Nu får vi se om det händer något (alla verkar dock sova utom jag och fredrik?? internationella sovadagen eller orgie vi inte blev inbjuda till - inget vet) eller om det blir min icke-underskattade back-up plan att äta glass tillsammans med säsongs-premiären av orphan black!!! Åhh är så taggad, har jag några läsare som ser serien?? Om inte - ni borde verkligen!! Annars, trevlig helg och hoppas ni alla har en mysig fredag med pizza, glass eller nått annat gott! 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad gott!

Svar: SÅÅÅ gott ju!
Josäfin

2016-04-15 @ 19:43:10
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh så gott! Visst är det konstigt hur mycket godare hemlagad pizza är än de man köper hos pizzerian på hörnet?? ;)

Svar: Njaaa måste nog säga att jag gillar båda lika mycket hahahah
Josäfin

2016-04-15 @ 21:13:38
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0