netflix serierna startar igår!

watch Unbreakable Kimmy Schmidt HÄR och DareDevil HÄR
 
Nu är det vår och Netflix börjar sätta igång med sina serier! Bästa och västa med Netflix original series är ju att de droppar en hel säsong på en gång så att man måste kötta för att inte bli spoilad. Just nu håller jag på att sido-kollar på Unbreakable Kimmy Schmidt och någon gång ska jag väl se Daredevil säsong två. Var väl inte jätte imponerad av den första men har hört att andra ska vara bra (ni som sett vad tycker ni??). Däremot är jag så taggad på Orange Is The New Black som kommer ut i sommar, 17 juni för att vara exakt. Sedan har vi till den 30 september till de droppar första säsongen av Marvels Luke Cage (som folk may know från Jessica Jones) och på tal om den så kommer Jessica Jones droppa i höst (ej datum än) och jag är sååå taggad!!! Får se bara om säsong två kan hålla standarden på första säsongen, har ni inte sett den är det något ni verkligen borde kolla in. Däremot kommer Sense8 (som kom ut i juni förra året) bli lite sent och har inget datum än, sen sommar eller höst är väl att beräkna. Är dock så glad att det blev en säsong två!? Var ju inte helt spikat, är dock så glad för även den serien var ju guld. Så ser mitt netflix schema ut just nu, berätta era bästa netflix-serie tips och vilken serie ni är mest taggad för i kommentarerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0