oh the kick won't last for long but the song only lasts 3 minutes

 
Idag ska jag både vara i stallet, åka till jobbet och ha smink på mig. Tre saker jag inte gjort på en vecka, eller ah, var ju på jobbet med lite smink i anskitet men blev ju skickad till akuten efter två timmar så räknas knappt. Skönt att jobba kort dag idag dock, har chillat på förmiddagen och försökt få bukt på halsen. Den är skräp och det orkar jag inte med. Haha tog vår hostmedicin igår och tänkte på hur Poyo alltid överdrev hur äcklig den var. Sen tog jag en shot av den och kom ihåg att hon inte överdrev, fy fan kräktes nästan i vasken. Halsar fan hellre tequila ur flaskan. Har också varit i stallet och longerat Amigo. Gick väl sådär, han var inte så pigg och jag hade inte så mycket energi att bidra med. Dessutom ville jag ta det lugnt eftersom att jag ska jobba nu. Men mysigt att andas häst-luft igen! Och hur smal hade inte Amigo blivit nu när vinterpälsen äntligen börjat ramla av?? Ska försöka hitta på något extra kul på onsdag när jag är ledig, tips?? Får ju inte rida men funderar på att kanske försöka löshoppa lite små hinder om jag får med någon upp!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja jag håller med ^^

2016-04-04 @ 15:07:09
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Johanna

Usch för sjukdom, krya på dig! Löshoppning låter som en rolig och bra idé :D

2016-04-04 @ 19:51:24
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0