this was the avengers movie we all deserved

 
Okej men typ så. Damn this movie was good. Lite sad att mina babys bara slogs med varandra but still, så sjukligt bra film. Vi spontan-bioade Civil War igår för att jag kände ett stort behov av att se den precis nu Nu NU. Ska försöka att inte spoila något men spoiler alert-ar ändå. Okej, först av allt - wow på hur de fick ihop allt utan att få det rörigt?? Introducera två nya karaktärer på ett bra sätt, få med massor av "gamla" och samtidigt ha en kind of två-sidig story going? Bra jobbat liksom, samt lagom med action, humor osv som vanligt. Andra: Bucky is my precious cinnamonroll and must be protected. Tredje: Massor av Black Widow fighting scenes - pls more of this!! Fjärde: Okej, hur taggad är man inte på Black Panther nu?? JAG ÄR SÅHÄR MYCKET. Femte: Omg, spiderman?? He's so cute?? Can we keep him?? Så glad att de inte verkar köra en origin story, för att citera tumblr: "one more origin story and I will kill uncle Ben myself". Sjätte: Okej hur kan jag gilla Antman så mycket, detta är orimligt. Sjunde: Clint is my spirit animal. Och ah. Så bra film. Damn. Älskar storyn osv men är ju lite ledsen att alla slåss bara för att typ, även om det var coolt hehe. Måste ju ändå tycka att Buckys back-story är hjärtat av allt och plot-twisten i slutet var jag helt oförberedd på måste jag säga. Mitt hjärta alltså. Well, we said we wouldn't survive this. Well, we didn't. 

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

kan inte allt bara gå bra för bucky orkar inte</3 troligen är det ju inte sista gången man ser honom dock eftersom sebastian har 6 filmer kvar på sitt kontrakt???? älskar seb som bucky är så glad OCH why stevesharon @ mcu ni har redan en kärlekshistoria med stevebucky LET THEM BE TOGETHER pls

Svar: I KNOW U GOT A LOVESTORY ALREADY DONT WASTE IT U DICKHEADS
Josäfin

2016-04-29 @ 10:01:34
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0