- suicide squad -

 
Igår plockade mamma upp mig efter jobbet och vi drog iväg på bio! Äntligen var det dags för Suicide Squad, var ju tvungen att se den innan vi drar iväg till Spanien på söndag! Obs, ska SPOILER varna lite innan. Och ärligt vet jag inte riktigt vad jag tyckte. Måste ju säga att man älskar ca alla karaktärer men däremot tyckte jag att plotten var väldigt svag. Att "häxan" skulle vara the bad guy var ju en bra start men de tappade mig lite vid den gigantiska figuren med långa armar och att hon plötlsigt skulle stå i underkläder och dans-prata i psycho röst. Vet inte var det var riktigt som inte höll men något runt där och att de gjorde människor till stenfigurer så började jag tveka. Så vart lite besviken där, var lite Avengers-känsla när de skickade upp en stad i luften - blev lite mycket. Däremot så vart jag inte besviken på karaktärerna, Harley Quin är ju perfekt. En solo film för henne nästa?? Lätt den mest intressanta karaktären i hela filmen. Men hur som så tyckte jag att filmen var bra, inte jättebra eller så men bra. Tycker ofta att DCs filmen gör lite så här, går för mycket all in med snygga effekter men glömmer bort storyn. Ca alla utom batman triologin bc that's perfect. Några här som sett den? Vad tyckte ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0