futures open wide, and the past is all behind us.

 
Tänkte slänga in en liten Amigo update eftersom att han ändå varit lite borta från bloggen i några dagar. Jag kan ju nämligen inte ens vara borta i tio dagar utan att det ska bli kaos här hemma haha, *suck*. Jag nämnde ju att han verkade lite loj och väldigt uppblåst precis innan jag åkte? Detta slutade inte och han har misstänkt haft gas-kolik (för att han ätit något konstigt eller för att han fått gå ute och äta längre, vet inte riktigt vad som triggade) - stackaren! Men efter någon dag inne så var han bättre - däremot var det inte det värsta! Han hade även börjat slänga ut med tungan och tuggat konstigt så mamma hade tagit ut en tadläkare då hon misstänkte att han några tänder blivit vassa igen. Man hade ju kunnat hoppats... Det visar sig att han på något sätt fått i sig STYNGFLUGEÄGG SOM KLÄCKTS I MUNNEN?! Hur mycket man än skrapat och plockat skiten har han ändå fått i sig några när han troligtvis kliat sig och hade maskar i hela munnen! Mamma ba "googla" men alltså jag avstår, fy fan vad vidrigt!! Stackarn, dessutom är det liksom inget konkret man kan göra utom att hålla koll på att de inte tar sig in i några fickor i munnen. Ursh!! Var där igår direkt när jag kom hem och red ut med Fanny (vilket gick ganska bra, det blev mörkt och hennes häst drar ju på så att han blev stressad när hon inte syntes men han fattade typ bara galopp nån gång och gjorde liksom inga "damp-ryck" så är nöjd haha) och man märkte att han var lite svullen runt mulen och höll på med tungan. GUBBEN DÅÅÅ ♥ Nej fy fan, så det är uppdateringen där haha. Men för att leverera lite roligare nyheter så har vi skrivit på nytt kontrakt och flyttar tidigt i september! Åh så skönt det ska bli av så många olika skäl. Uppdaterar mer när det närmar sig men kan ju säga att det är cyckel-avstånd från huset typ! Nu är mamma i Spanien så jag har honom för mig själv i två veckor, ska försöka tvinga med vänner upp för att fota lite hehe. 

Kommentarer
Postat av: my

men uuuuusch fyyy stackarn!!!!

2016-08-25 @ 21:20:53
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anita

Men fy ;(

2016-08-25 @ 22:46:48
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Nej usch, ja asså satan vad jag har skrapat dem där äckliga skitar till ägg!
Och så tycker man att man har kontroll en dag och nästa så bah KA-BAM - trodde jag ja......

Svar: SÅ SJUUUKT ÄCKLIGA JU!! D:
Josäfin

2016-08-27 @ 22:25:17
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Marica

Meeen sicken otur!! :(

2016-08-29 @ 07:48:52
URL: http://maricalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0