I know it's sad that I never gave a damn about the weather, and it never gave a damn about me.

 
Godmorgon! Denna onsdag startade i stallet och jag var för en gångs skull inte dödstrött - även fast jag och mamma kom hem typ klockan 11 för att vi varit och kollat på stallplats. Den andra hästen i stallet ska flytta i höst så vill håller på att reka, väga för och nackdelar osv. tills dess. Så just nu hoppas vi på det bästa! Iallafall så longerade jag imorse eftersom att banan harvades igår. Däremot har den blivit riden på en gång (EN GÅNG!!) och är helt full av hål igen i alla hörn. Så var absolut inte bästa underlaget, ni får tycka att jag är töntig men alltså när jag gick där och råkade trampa i ett hål så höll jag på att flyga åt helvete haha. Är liksom 1 dm djupa kratrar i alla hörn?? Så vi fick göra det bästa av situationen, hade tänkt löslongera först men hittade inte snörena att stänga banan med. Han var lite loj och lite kort i frambenen i galoppen men tror att det berodde på att banan var så ojämn. Hoppas att vi slipper regn så att jag kan rida i hagen på fredag. Men har lite nya bilder att bjuda på och dessutom kommer en vlog upp ikväll! 

Kommentarer
Postat av: gaby

sötisamigo <3<3<3

2016-08-10 @ 20:56:00
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: my

Tråkigt med dåligt underlag. Man blir ju så nojjig själv också. Inte så att man vill att de ska vurpa..

2016-08-11 @ 11:01:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0