in the Vegas lights; where villains spend the weekend

 
Igår var det stressigt efter jobbet då jag skulle hinna upp till stallet, gå ut med hundarna, fixa mig, skjutsa mormor och morfar på ca 45 minuter innan vi skulle iväg på kräftskiva. Om jag han i tid?? Nej haha. Stress, stress, stress. Att jag var tvungen att åka upp och plocka flygägg från Amigo var nog det som fuckade upp min tisplan mest haha. Men sen var det kräftskiva med paj, räkor, efterrätt, vin och - såklart - kräftor! Jättetrevlig kväll med tre fina kollegor. Hade lämnat bilen där för att hämta idag (pga STRESS!!!! haha) och tänkte gå hem med någon podd i öronen - men så blev det typ storm?? Satan vad det började blåsa på kvällen, tur som så var det tillräckligt varmt för att sitta ute iallafall. Var däremot inte taggad på att gå hem i storm så snapade Ronja och kollade om hon var vaken (hehe) så hon var en hjälte och kom och hämtade mig! Skönt, sen var det sova innan upp till jobbet idag. Ikväll blir det fest men först stallet och duscha, taggaråååå!! Vet dock inte vad jag ska göra i stallet, hade tänkt rida ut idag men blåser storm så kanske skjuter det till imorgon. Aja den som lever får se haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0