oh, we're still so young, desperate for attention

 
Ja ni, den här helgen gick ju inte riktigt som man hade tänkt sig haha. Igår var det bara bakis delux, lämnade sängen för att åka till stallet typ. Lördagen började bra, jättebra faktiskt förutom att det kom några riktiga jäkla regnskurar på oss. Efter parade mötte vi upp Michelle - som jag inte träffat på hur länge som helst så det var en väldigt välkomnad reunion! Det fina vädret kom tillbaka och vi åkte hem till henne och hennes pojkvän för att föra lite innan vi skulle ut. Vi hade det verkligen jättetrevligt, snackade skit och catchade up. Påväg in till stan igen kände en ju att man kanske över-hypat och druckit några glas för många mot vad man hade ätit under dagen och trots ett tag med vatten så bara dog min kropp totalt. Fick hjälp av en jättetrevlig tjej och kvällen slutade med att mina vänner satte mig i en taxi hem haha. Så ja, det gick ju inte som man ville, men så blir det ju ibland. Är fortfarande så dålig på att stämma av hur mycket jag kan dricka nu när jag typ blivit vegetarian? Ibland är det som vanligt och ibland ba spårar det. Äh, ska inte skylla på det nu heller, överhypade som fan också. Jaja, nya tag - det är ju stugan nu i helgen så är ju inte så att man fuckade up på enda roliga helgen på ett tag. 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

men ååh. Önskar att jag var där också ;(

2016-08-01 @ 14:57:09
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0