should have known right from the start; you can't predict the end.

Fyller ut bloggen med en kaktus gif. För kaktusar är fina, vill ha dem alla överallt. Haha, nej men spenderade hela dagen igår till att redigera min stugan video och sen ba VA HAR GLÖMT BORT BLOGGEN?! Behöver också massor av nya bilder, har världens bildbrist. Nog för att jag knäppte lite i stugan men har redan lagt upp typ alla fina bilder, lite ledsen att det inte var fint väder så jag knäppte fler. Ska eventuellt ut och fota med mamma på lördag, perfekt med nya bilder att bjuda på innan vi ska iväg till spanien! På tal om det! Håller på att fixa lite tidsinställda just nu så har ni några önskemål så skriv dem!! Har bland annat lite throwbacks, lite serie-inlägg och ska även fixa en coloring men vill jättegärna ha tips på vad ni vill ha! Svar på frågor? Inspiration? Gamla Amigo bilder? Hit me up! Annars ska jag fixa en thumbnail till min vlog, spela in en annan och hinna se Suicide Squad innan söndag. Hey, Ho - Let's Go! Har massor som ska göras denna vecka. Men inte idag för idag ska jag jobba i 9,5 timmar ♥. obs, hjärtat är ironiskt om det inte var uppenbart haha

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

Det vore kul att läsa om vad du har för utrustning till amigo :)

2016-08-09 @ 10:25:02
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Tilda Barkselius

Åh jag försöker också se Suicide Squad, är så taggad på den!

2016-08-09 @ 12:49:19
URL: http://fluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0