Vlog; irriterande saker när man flyger flygplan!!

ny video!! pratar om hur jag älskar att flyga men att vissa faktorer kan göra resan, eh, lite värre! enjoy!! 
 
Halloj! Som ni säkert vet så ska jag flyga till Spanien med 7 av mina cupcakes!! Jag är så sjukt taggad på tio dagar i solen, ni anar inte. Särskilt skönt att åka nu när det regnar hemma hehe. Vill ni hänga med på resan finns jag på instagram, twitter och snapchat!! Gissa vad jag heter?? Hahaha JossanAmigo på allt såklart! Vi ska bara chilla, sola, bada, äta och dricka gott! Åhh så roligt. Men bjuder på en vlog här på morgonen innan vi ska åka till Arlanda! Tyckte att video-ämnet var väldigt passande haha, kom på idén när vi landade i Sverige efter senaste resan i Juni. Aja, ni får ha det så himla roligt här hemma så ses vi säkert något där nere haha! Om inte så ses vi om tio dagar, men har massor av tidsinställda inlägg med bilder på Amigo, colorings och TV-serie updates. Så hoppas att ni ska ha något kul att se här medan jag ligger på playan med en drink hehe. Jaja, nu är Thea här snart sååå vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken härlig video! Och underbart med resa till solen och få lite sommarkänsla efter att hösten i princip tagit över halva Sverige redan nu i augusti. Suck... Hoppas du får det härligt i Spanien iallafall, njut av värmen!

2016-08-14 @ 13:36:42
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

Inte alls avis!!

2016-08-15 @ 07:55:59
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: My Nordqvist

Inte alls avis!!

2016-08-15 @ 07:56:00
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0