well he was just hanging around then he fell in love.

 
Helloo, sådär på kvällskvisten. Jag och pappa har precis varit ute och jagat pokémon med hundarna - hur fucking kallt är det inte ute?! Shit, frös ju röven av mig. Hur som så bjuder jag på lite bilder från senaste. Liten selfie på mig efter att jag spelat in vlog, kvällens sallad (har typ oplanerad sallad detox?? vad händer ens, sallad hela veckan) (omg so healthy) med mozzarella, blev så sugen på glass att jag köpte med till mig och mamma på min rast idag och sista var väl bara fin antar jag haha. Är ju himla fint väder även om det är pisskallt och börjar bli mörkt redan nu. Tur att en köpt till sig tio dagar extra varma sommardagar som börjar nu på söndag hehe. Imorgon börjar dagen i stallet igen och mamma hänger nog med upp tillsammans med kameran! Behöver verkligen nya bilder, extra skönt sådär när jag ska iväg och vill ha lite att slänga upp medan jag är borta. Ska försöka att kanske blogga lite men är skönt att iallafall ha minst ett inlägg som verkligen kommer upp varje dag. Så ligger lite colorings och serie-starter osv, bland de kommande! Har en video jag vill spela in där nere som jag hoppas kunna få upp under veckan men vi får se hur mycket min dator där nere vill samarbeta. Aja, ska redigera vlog, se pretty little liars och sova så denna kväll blir inte mer spännande än så. Vi ses imorgon, förhoppningsvis med lite nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0