but I know that she's jealous so why would I even care?

 
Halloj i julfirandet! Jag har varit hängig sedan igår (eller egentligen lördags kväll) och har tagit lite bloggpaus. Är lite febrig och har ont i kroppen samt sjukt trött. Alltså känner mig helt slut och vill bara sova. Skulle egentligen flyttat mitt rum till kaklet idag men det får bli någon annan dag helt enkelt. Annars har jag haft en superfin jul! Började julen hos kusinerna den 23:e och julafton med att jobba till ett följt av jul-lunch hos mormor (som hade gjort vego-köttbullar och oumph till mig ♥♥) och sedan blev det paket och middag hemma hos oss. Fick så fina presenter och är så tacksam för min fina familj!! Gårdagen blev det jumiddag med resten av släkten och istället för utgång på juldagen så blev det att jag stannade hemma där mamma och pappa hade vänner över. Idag - en tur till kaklet och imorgon jobb och tillbaka till verkligheten haha. Annars så ska jag sova, äta sombrerohattar (haha) och se sense8 julspecialen igen. Ja på riktigt, har ni inte sett den så go go go!!! Är så redo för säsong 2 i maj!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0