dirty dancing in the moonlight, that's what your love make me feel like

 
Lite behind the scenes från imorse haha. Eftersom att jag jobbar ca alla ljusa timmar imorgon så fotade jag och mamma lite julbilder på mig och Amigo idag istället. Vi lånade en luva från Jennie & Susanne så Amigo är iallafall sötare än någonsin!! Synd att vi inte har någon snö kvar bara, eller ens frost!! Tur man har lite photoshop skills iallafall haha. Nej men annars så ska jag jobba idag också och direkt efter ska vi till kusnierna för att tjuvstarta julen. Har ett inlägg för imorgon men annars så ses vi nog den 25 igen! Ska ta julledigt från bloggen imorgon eftersom att jag jobbar halva dagen, vill spendera resten med familjen. Hoppas ni alla får en jättefin jul hörrni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0