I don't mind offending, I ain't 'bout pretending.

 
Har jobbat och mått allmänt piss, hello how are you?? Haha närå, men har varit yrslig fram till i fredags då jag fick sluta tidigare för att klämma in ett besök hos min kirporaktor för knäckande och nålar. Fy satan vad nacken var en mess alltså, satt fan fast hela vägen upp i skallen. Ursh. Fick massor av nålar i hela nacken och bakhuvudet sedan samt el på punkter och yrseln är så mycket bättre nu. Däremot har jag så ont i nacken och huvudet att jag tror jag ska dö men det lär vara över snart. Var ju hjälpsamt iallafall, hallelujah. Annars har det bara varit jobb hela helgen förutom en visit till Ronja (ah hemma hos Elin då haha) för att fira hennes födelsedag! Alltid en delight att umgås med mina cupcakes, skratt ska ju vara den bästa medicinen. Fun fact; mitten bilden är tagen ca fem sekunder efter att Ronja ramlat (!!) ner för trappan??? Plötsligt låg hon på mage på golvet med ett ben kvar i trappen?? Hur lyckas man kan en ju undra, tur att hon inte slog sig haha. Nej men får se vad som händer idag. Lär sova och vara död hela dagen, kan komma tillbaka till livet på måndag istället hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0