I know we've come so far but it's just the beginning

 
Kaklet sneek-peeks!! Haha vilka kvalités bilder, smög dessutom in en selfie med rött läppstift heh. Åh vad allt börjar komma ihop nu och alla som hjälpt mig har varit så sjukt duktiga! I onsdagskväll så åkte jag och mamma till IKEA efter jobbet och handlade lite blandat. Blev även en tur dit idag med släpet för att hämta en TV-bänk samt hylla/bokhylla/vadfan det nu heter haha. Sen har vi städat, byggt ihop soffan och bara skjutsat iväg massor av skräp. Även en skänk och matbord har fått flytta in. Mina flera flyttkartonger som stått sedan studenten i vårt garage har också fått flytta in i mitt rum. Och det är väl det. Nu ska jag torka håret, baka julgodis och sedan ska jag sova som en sten haha. Och snart är det jul?? SJUKT JU!! Men såklart är det jobb jobb och jobb fram tills dess också haha. 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Åh vad fint det börjar bli 😃😃

2016-12-26 @ 16:48:07
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0