vilken var eran favorit?


 
Ett urval av mina thumbnail från detta youtube år. Har blivit en del videos ändå. Allt ifrån Amigo-videos till vloggar och allmänna skitvideos. Följer ni inte mig så borde ni klicka in HÄÄR genast!! Jag är rolig ibland. Och ibland pratar jag bara serier. Eller så hänger jag med mina vänner. Eller med min häst. Ah ni fattar. Mina personliga favoriter är ju mina "häng med mina vänner vloggar" typ stugan eller spanien. Kan kolla om dem så mycket. Alesso vloggen samt summerburst och bråvalla vloggen är klart toppen av förra årets. Iår är nog utöver vloggarna "JAG ÄR STÖRSTA HYCKLAREN" och "JOSÄFIN ANDERSSON RAGGAR INTE" två favoriter. Men viktigast - vilken / vilka av mina videos tyckte ni mest om detta år?? Är jätteglad för svar så jag vet vad jag kan jobba på till nästa år hehe. Så PLEASE - skriv nedan vilken du tyckte var bäst / roligast / snyggast / whatever haha! 
 
- TOP 5 VIDEOS 2016 ENLIGT STATESTIK- 
DENNA • DENNA • DENNA • DENNA • DENNA •

Kommentarer
Postat av: Alva

ÄLSKAR best of pappa-videon! skrattade så jag dog. Annars är alla amigo-videor mina favoriter!! <3

2016-12-26 @ 11:37:53
Postat av: Olivia Rönnqvist

Alltså jag gillar ju alla dina videos, men favoriterna är nog när du hänger med dina vänner, eller pratar om händelser från era utekvällar hahah ni lyckas alltid med något knas ;D

2016-12-28 @ 00:28:56
URL: http://oliviawilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0