a lifetime of laughter at the expense of the death of a bachelor

 
Igår spenderades kvällen med inflyttningsmys hos Ronja! Jobbade stängning men lyckligtvis har ju denna tjej flyttat in mitt emot mitt jobb så var där en minut efter att ha lämnat jobbet haha. Vi drack vin, snackade skit, drack champagne och sedan snackade vi mer skit. Ronja fick en blomma i inflyttnings-present från oss också! Dock inte den på bilden, den han bli flyttad. Glömde ta bild på de två av fyra presenter jag och Anna köpt, hon får resterande två av Anna ikväll! Sen var klockan helt plötsligt typ tre och man vandrade hemmåt. Sedan vaknade man helt röjd men skulle upp tidigt och rida ut en sväng med Fanny! Vi skrittade iväg en sväng och snackade massor. Inte så mycket mer att säga, till och med Amigo höll sig på mattan liksom hehe. Kallt var det dock, vart ett varmt bad efteråt. Så nu inväntar jag en tur till IKEA och sedan taggar jag inför bio ikväl!!! Gissa vilken film?! GISSAAAAA hahahah

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2016-02-13 @ 14:17:26
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0