brother, wanna thank your mother for a butt like that

 
Bjuder på fyra bilder från vår bio-tur till mall of scandinavias IMAX igår! Efter en tripp på IKEA (där jag adopterade de tre kaktusarna Hasse, Benny & Glenn) (detta kommer bli en kaktus-blogg nu) blev jag avsläppt hemma hos Thea och senare rullade vi in mot stockholm. Vi käkade på Egons (god mat men sen mat) och jag, Martin & Caspian delade på en flaska vin. Lite stress senare satt vi i biosalongen, time for - DEADPOOL. Jag hade höga förväntningar men var ändå beredd på att den skulle bli överdriven. Liksom, jag kommer gilla den men det kan bli för mycket - typ age of ultron. "Den var sååå bra meeeen inte som jag tänkt mig eller.." typ. Som tur var slapp man ju det för O M G är så kär?! Marvels bästa på så länge, var inte typ en minut av filmen man inte njöt av fullt ut typ. Så sjuk, rå och helt enkelt accurate. Humorn är ju det bästa, finns ju inget som matchar så bra. Ville typ sitta och ropa "en gång till, en gång till" när creditsen rullade. Movie Goals typ, riktig jäkla nörd-porr. På riktigt, så sjuk bra film. Gå och se den bara. Life changing experience.

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Såg deadpool i fredags och aaaa håller med om att den var helt amazing. Stannade du och såg end credit scenen också? Bäst haha!

Svar: SÅKLAAAART folk ba gick när eftertexterna började rulla vi ba R U JOHN SNOW CUZ U KNOW NOTHING
Josäfin

2016-02-14 @ 14:41:53
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0