but girls love girls and boys and love is not a choice

 
Lazy sundays är så sköna ibland. Tog lite sovmorgon och har bara suttit framför datorn. Sett serier samt svarat på kommentarer, hinner ju knappt det nu när jag inte har mina onsdagar som jag alltid gjorde det på innan! Var i stallet och solen kom fram?? Hade glömt hur den såg ut. Dock är ju vädret annars allmänt pissigt och marken är en härlig blandning av snömodd, blötsnö, is och slask - allt på samma gång. Skrittade lite på banan med allt som smält igår frös inatt under snöstormen så den var inte särskilt kul att vara på. Var dock mysigt att bara mysa runt barbacka när solen var framme, inte så motionerande men rätt bra för oss tror jag. Andra saker jag gjort är att köpa Järn & C vitamin tillskott (det är officiellt, jag är typ 80) och börja se Shadowhunters. Ska uppdatera er om tillskotten senare, ska väl hjälpa mot typ trötthet samt hjälpa imunsystemet. Värt att testa, är så trött. Tillbaka till shadowhunters så gillar jag den faktiskt, diggar karaktärerna men den är lite för mycket med klackskor och urringade klänningar på deras missions. Hatar sånt, de kan fortfarande ha snygga kläder med typ tighta byxor och kängor?? Så himla konstigt och omöjligt att relatera med, sen är ju the "head canon" väldigt krystat men det kanske bättrar sig, är ändå bara tre episoder in. Första var mycket bättre än jag trott men de andra har varit lite mellan mjölk, vad tycker ni andra??? 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag försöker verkligen gilla Shadowhunters då det är min favorit bokserie. Meeen är så sjukt besviken på Katherine som spelar Clary...

Svar: Är du fortfarande besviken (sjukt seg på att svara på kommentarer haha..) ?? Jag är också lite besviken på Clary men annars är jag helt fast i den!
Josäfin

2016-02-21 @ 18:29:57
URL: http://oliviaamira.blogg.se
Postat av: Tuva Björnwall

Ser väldigt härligt ut!! :D

2016-02-21 @ 19:38:54
URL: http://nouw.com/fattagaloppen
Postat av: Tilda Barkselius

Kul att du gillar serien, själv blev jag sjukt besviken. Har läst böckerna och sett filmen så hade rätt höga förväntningar :/

Svar: Ah det förstår jag! Är nästa glad att jag inte läst böckerna så jag inte blev besviken haha... men har bestämt att jag ska läsa dem sen iaf! Va tycker du nu, fortfarande lika besviken??
Josäfin

2016-02-21 @ 19:57:20
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

sv: hahaha ja precis så känner jag med :D

2016-02-21 @ 21:12:40
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/
Postat av: Olivia Rönnqvist

MEN ALLTSÅ SENASTE AVSNITTET?!?! <33 Allt vart ju bara bättre och bättre haha är inte lika besviken nu (okej fortfarande på Clary). Men det ska bli en säsong 2 och jag hoppas att det blir som i Teen Wolf, att de får mer pengar och serien blir bättre! För karaktärerna är verkligen to die for *host* Magnus *host* :D

Svar: Håller med! Älskar Alec, Izzy och Magnus!! Har till och med börjat gilla Simon. Jace och Clary är typ bara där... hahaha! Så glad för säsong två tho!!
Josäfin

2016-03-18 @ 20:23:50
URL: http://oliviawilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0