i wanna sleep next to you but that's all i wanna do right now

 
Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja? f.r.i.e.n.d.s - fatta att bo med alla sina vänner på samma våning?! Ev Gossip Girl bc money, parties and Chuck Bass. 
 
Vad ville du bli när du var stor när du var barn? Författare, still do tho.
 
Vilken är din favoritdoft? När Thea bakat något gott eller nybakad pizza. MMMM alternativt min jordgubbs body butter
 
Vem är din bästa vän? Har en massa jäklar, they know who they r
 
Favoritserie? Just nu väldigt oklart pga alla mina favoritserier är trainwrecks. Orphan Black kanske.
 
Du får veta att jorden går under om 12 timmar, vad gör du? Spenderar alla pengar på att dra ihop fetaste jorden-går-under festen med alla jag tycker om. Episkt. 
 
Vad gör du om 10 år? Är ekonomisk oberoende hoppas jag hahahaha
 
Hur skulle du hantera det om du vann 108 560 000 euro? Jag skulle leva livet och spendera pengarna till fullo men med måtta. Massor av resor, god mat och en fin längehet. Sen om jag känner migsjälv rätt skulle jag säkert spara typ hälften för att jag gillar känslan av att se sparkontot växa haha
 
Vilka böcker läser du just nu? Ingen just nu, kommer väl i sommar igen när jag behöver döda tid i solen.
 
Har du en bästa kompis i motsatta könet? Ja såklart! 
 
Gillar du att flyga med flygplan? Älskar att flyga eftersom att man antingen hamnar på en underbar resa eller så hamnar man hemma efter en resa. Hatar att flyga för att jag är 180 lång och har långa ben som inte får plats.
 
Vilket är ditt bästa recept och varför? God pasta, en halv förpackning fetaost & parmesan. Blanda. Ät. Lovar, detta är guld. Också för att jag inte kan laga ngt annat. 
 
Vad gör dig riktigt förbannad? När folk behandlar andra människor dåligt samt är svin.
 
Är du lik dig nu som när du var liten? Nja både ja och nej. Gillar mig själv mycket bättre nu än för fem år sedan. 
 
Vilken svordom använder du mest? Svin hahahaha. Allt och alla är svin. Sådant bra ord. 
 
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Ja. Om hur episk jag är. Hahha okej I see myself out
 
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det skulle jag inte säga. Allt beror på sitt samanhang men sällan. 
 
Diskar du din egen disk? Nej jag har en diskmaskin.
 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vem bryr sig?
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :)

2016-02-09 @ 08:42:27
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Josefine Pehrson

är teen wolf inräknat som trainwreck?? (har inte kollat sen nya delen av säsongen började pga känner ba pallaaaaaa)

Ser du the 100 förresten??????

Svar: jaa den spårar... D: D:KLART JAG GÖÖÖÖR typ en av de bästa som går nu?!
Josäfin

2016-02-09 @ 12:51:08
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0