i've got more wit, a better kiss, a hotter touch than any boy you'll ever meet, sweetie you had me

 
Blää är så sjukt trött och febrig. Åkte upp till stallet imorse och red en sväng på banan med Amigo men det ösregnade så det blev inte långvarit. Bjuder på bilder från spanien istället haha. Efter en sväng hem och ett avsnitt pretty little liars senare så drog jag till jobbet. Relativt lugn dag (ingen ville väl gå ut i spöregnet / snöandet) men ändå lite kaos då en är hemma och vabbar. Fick väl nå blodsockerfall när jag skulle hem (stänger ju idag, är hemma vid halv nio) och fick lite yrsel. Får ju panik eftersom att jag alltid är rädd att mitt balans-sinne ska krasha igen och jag hamnar på sjukhus samt kan inte göra något på typ en månad men efter några minuter på hallgolvet och mat så kändes det bättre. Ska dricka mitt nya te (blue fruit!! höga förväntningar) och se teen wolf samt shannara chronicles. Imorgon har jag sovmorgon, yeyy! Så skönt eftersom att jag börjar känna mig förkyld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0