mina favorit-ships

Fick en kommentar som önskade ett inlägg om mina favorit-ships. Och er önskan är min lag (ibland iallafall) så här kommer ett sådant inlägg! Tog endast med favoriterna just nu dock, har ju oftast minst ett eller flera par i varje serie som jag tycker om. Det är A och O i en serie, karaktärer man älskar, bra dynamik mellan karaktärerna och sedan en bra story på det. Har så svårt för serie där jag inte älskar de flesta av karaktärerna, de behöver inte vara världens bästa människor men de ska vara intressanta och välskriva - lika så förhållandena. Tycker att det är synd att såååå många par i serie är där för att. Showen ska ha ett power-couple som man kan göra lite drama med, typ. Tråååkigt. Aja, men här langar jag några av mina favorit-cupcakes!
 
"Gallavich" - Ian & Mickey från Shameless US. 
 kärlek vid första ögonkastet; utvecklingen man får följa genom serien är pure gold.
 
"Chair" - Chuck & Blair från Gossip Girl.
tidernas kärleks-par. såg sista säsongerna mestadels på grund av chuck & blair.
 
"Destiel" - Dean & Cass från Supernatural.
 okej, inte särskilt canon men har varit indragen i denna röra sedan innan säsong 4 typ heh
 
"Siren" - Simon & Kieren från In The Flesh. 
 ahhhh blev så kär och blev så arg när serien lades ner, what is this shit even?!
 
"Naley" - Nathan & Haley från One Tree Hill.
försökte att inte gilla dem pga kommer aldrig hålla 9 säsonger. blev visst kär ändå
 
"???" - Josh & Arnold från Please Like Me.
trodde inte på detta heller från början men faaaan if this don't work out i will cry 
 
"Karmy" - Amy & Karma från Faking it. 
shippar amy med vem som helst egentligen, älskar amy. amy deservs happines.
 
Vilka är era favorit ships?!?!? PLS TELL ME DOWN IN THE COMMENTS

Kommentarer
Postat av: Olivia Rönnqvist

Väntar fortfarande på Jeff Davis att Stydia ska bli en grej </3 Annars så är Bellarke från the 100 fina men stör mig så mycket på Clark just nu haha

Svar: Hhaha jag är tvärt om, stör mig på Bellamy!
Josäfin

2016-02-05 @ 16:11:56
URL: http://oliviawilda.blogg.se/
Postat av: Skogsraah

Kul att se!

2016-02-05 @ 20:11:07
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Alma Lindberg

Sterek (stiles och derek från teenwolf) scisaac (scott och isaac från teenwolf) malira ( malia och kira från teenwolf) marrish ( lydia och parrish från teenwolf) och sen shippar jag också chair från gossip girl! :D

Svar: Good ships u got there!!
Josäfin

2016-02-08 @ 08:54:51
URL: http://nouw.com/almalindbergg

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0