motivation till att gå upp imorse: sista jobbdagen på 5 dagar och imorgon drar jag till varmare breddgrader

 
20.34 - Hejsan, såhär på kvällen. Försöker packa men som ni ser så sitter jag ju tydligen här istället. Är sämst på att packa, brukar typ få fart på packningen när någon skriver "hämtar dig nu så åker vi till flygplatsen". Obs, inte skämt har hänt. Annars så fick jag feber sista jobb-timmen. Ahh så tröttsamt. Så sitter och dricker samarin och ska ta en till ipren innan jag lägger mig. Tror mest att jag är trött, har stängt på jobbet alla senaste fem pass och sedan ett 9,5 timmars pass idag = död Josäfin. Tror mest jag behöver sova. Men imorgon rullar vi iväg till spanien!! Åhh har längtat så länge. Sitter och planerar ännu en resa också. Vill bara ha massor att se fram emot detta år. Annars då? Kom hem till lax, rödbetor och chevré ost. Det var hur gott som helst. Sen har jag haft igen-känningsfaktor på jobbet. Kom in typ 20 högstadiebarn från skolan och köpte yoghurt och läsk och jag var ju tvungen att fråga: Är det äcklig mat i skolan idag eller?? Det var det, trodde det var ökända taco-fisken men det var tydligen pasta-gryta, lät nasty. Men nu ska jag försöka packa, okej. Plockade fram väskan sen började jag göra ca allt annat. Måste packa, göra iordning en knark-låda (aka alla mediciner som kan tänkas behövas på en resa för allergi-attacker och allmänt mag-kaos. ni ska se min låda hemma #alltidredo), måla naglarna, se sista avsnittet på OTH säsong 6 och FAAAAAN HAR JU EN VLOG ATT REDIGERA?! OCH KLOCKAN ÄR NÄSTAN NIO?! åhhhhhhhh vafaaan hahaha måste sätta fart. Ses kanske snart!!
 
 
22.29 - Borde verkligen sova men såklart så började jag redigera min vlog medan nagellacket skulle torka. En "vad hände egentligen 2015" vlog med massor av skit jag gjorde förra året kan förväntas på youtube inom en snar framtid. Bland annat historien om stölden på summerburst, mc donalds slagsmål och den perfekta fylle-städningen. Okej detta är bascialy drunken stories part 2 gör inget annat. När det kommer till detta inlägg samt städningen har jag lagt in två bilder på hur det ser ut just nu. Ska snart packa ner allt i väskan. Tabletterna ovan är för mina allergier som kan slå till när som helst samt halsbränna, lovar är ingen piller-junkie. Sen har jag supersvårt att packa, måste ju packa för jättevarma dagar och kallare kvällar. AHH blir galen. Hoppas typ att allt är med annars får jag köpa nytt på primark. Det enda kvar nu är att pressa ner allt i resväskan, göra min handväska säkrad med kamera och pass samt sova. Good work Josäfin, so proud!! Aja, vi hörs kanske innan tisdag, har annars massor av tidsinställda. Ni följer mig också på instagram, snapchat och twitter - JOSSANAMIGO på allt! Vi ses, hoppas ni har det lika bra här hemma som vi ska ha i spanien!

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Åh vad härligt!! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-02-05 @ 07:02:01
URL: http://nouw.com/fattagaloppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0