ASTMA & BUS MED AMIGO

• ny video!! enjoy!! hahaha och ursäkta min astma andning jag försökte tona bort med högre musik •
 
Idag blåser det storm och jag var livrädd när jag tog in hästarna för att de var så mycket på tårna. Vi mötte bland annat blåsande träd, blåsande presseningar och blåsande gräs. Hade tänkt rida på banan men valde att busa istället om han nu var på tårna. Sen hurvida han var på tårna sen kan man ju diskutera men jäklar vad rolig han var att busa med! Bra humör, ville vara med en (aka inte springer iväg och äten när man slutar "jaga" honom osv) samt riktigt busig! Ja ni får ju se i videon. När jag springer med spöt-fram så betyder det att vi rejsar med varandra (vilket han tycker är kul för att han alltid vinner haha) och när jag stannar / hoppar så härmar vi varandra lite. Gillar ni sådanna här videos? De är både roliga och lätta att göra plus att jag tror att Amigo gillar när jag filmar bättre än när jag fota hehe. Riktig linslus. Gillar ni den får ni gärna gilla och kommentera!! 

Kommentarer
Postat av: Nora Lindblad

Härlig video och vilket härligt skratt haha ;)

Svar: TACK haha :D
Josäfin

2016-01-30 @ 21:18:53
URL: http://noralindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0