forget all the shooting stars and all the silver moons

en bild från i lördags med mysigaste vädret och en bild från idag med snömodd.
 
Hej! Blev en seg dag igår med bara massor av ligga i sängen och se på one tree hill tillsammans med resterna av en marabou choklad. Med undantaget en uteritt på Amigo med mamma som gick med. Amigo var dock en riktigt mupp och taktade 75% av tiden även fast mamma var med, till exempel var bilar och gräs livsfarligt. Såklart måste vi då denna dag även möta en galen hund, en motorsåg och barn som åkte snowboard typ. Nice. Men mysigt väder var det iallafall och Amigo fick komma ut. Idag skrittade vi på banan men eftersom att det blivit plusgrader så var det inte lika mysigt med all tjock snö. I övrigt har jag mensvärken från helvetet (ew. mens) och ska iväg och jobba. Är det bara jag förresten som tycker att det känns konstigare att skriva att man har mens än att man typ är magsjuk och spyr ner allt?? Så konstigt egentligen. Får se till att sluta med det 2016. Aja, jobbet kallar. Vi ses väl någon dag hoppas jag, jobbar typ ihjäl mig denna vecka mot vad jag brukar göra. Vilket betyder alltså att jag antingen jobbar jämt eller att jag aldrig jobbade förut haha.

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

hahah håller med om det med mens!! lol haha

Svar: Hahahhahahahah!
Josäfin

2016-01-11 @ 16:36:24
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0