if you wanna start a fight you better throw the first punch

 
• taggad på vår nu ju!! 
 
Veckans Fan-Vad-Jag-Är-Trött-På: Alla dessa nya semmelbakelser. Ät semlor som semlor och inte nå jäkla semmelkladdkakor eller semmelcupcakes!!
 
Veckans Comeback: Fanny har ju satt igång sin blogg igen, kika in vettja
 
Veckans Kluvna: Vill gå på Bråvalla. Men 00:orna får börja gå på Bråvalla. 98:orna har grönt band på Bråvalla. Plus ingen superbra lineup men det kan man ju ha överseende med haha. Nej men är sugen på festival. Lär bli summerburst iår igen hoppas jag dock. Kanske Way Out West? Den som lever får se.
 
Veckans Bästa: Fyller år på Söndag och ska fira med smörgåstårta på lördag!!
 
Veckans Övriga Helg-Planer: Ska på bio ikväll och se The Boy, hoppas den är bra och att Erika inte kastar chips på alla igen
 
Veckans Tagg: SPANIEN OM EN VECKA
 
Veckans Livskraft: Celcuis Lime väcker mig varje seg och trött jobb-dag.
 
Veckans Utbrott: När jag förklarade för en kund att jag behövde dubbelkolla en sak inom posten för att de flesta kunder gjorde klart allt hemma så att det bara var att skicka iväg paketet och kunden ba "Nej det gör dom inte!" och jag var nära på att ba "VADÅ JOBBAR DU HÄR ELLER"

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Såg chiasemla på någon blogg jag bara WTF hahaha?? Någon gräns finns det ju. Men nutella semlor är BÄST. Gillar inte mandelmassa så jag byter ut det mot nutella haha :D

Svar: NEJ MEN UUUURSH CHIASEMLA??? Nutella är ju ändå ok, är ju bara en annorlunda riktig semla!
Josäfin

2016-01-30 @ 11:16:56
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0