star wars; the force awakens

 
När man inte har några lördagsplaner så blir man med-dragen på bio! Inte mig emot, älskar ju att gå på bio. Blev nya Star Wars filmen, vilket är kul för jag vet inte om jag sett alla andra, om jag sett dem i rätt ordning eller vilka jag ens sett. Men det har lovats Star Wars filmkväll så det ska snarast redas ut haha. Denna var dock så bra, effekterna är ju on point och spännande hela filmen igenom. Är mycket taggad på att se alla andra nu. Måste ba berätta om dagens roligaste när Erika blir rädd mitt i filmen och man bara ser hennes hot snacks flyga upp i luften! Kunde inte andas, snacka om att alla av oss knappt kunde hålla oss för skratt! Man va "vart tog Robert vägen, oh wait han finns någonstans där under alla hot snacks!!". Så mysigt hur som, önskar fler spontana bio-kvällar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den filmen är så himla bra!

Svar: Verkligen!
Josäfin

2016-01-10 @ 11:14:59
URL: http://annajoohansson.blogg.se
Postat av: Tuva Björnwall

åh vad mysigt med bio!! :D

Svar: ÄÄÄLSKAR bio!
Josäfin

2016-01-10 @ 18:41:09
URL: http://nouw.com/fattagaloppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0