tell me all of the things that make you feel at ease

 
Torsdag denna vecka var ännu en ledig dag. Så skönt ju! Spenderade denna med Poyo & Mamma i Stockholm, eller rättare sagt Mall of Scandinavia. Lunchade och shoppade lite, var som ett barn i en godisbutik (eller vem skämtar jag ens med, som JAG i en godisbutik) inne på H&M home men lyckades hålla mig till att bara köpa en bricka i trä. Övertalade även mamma till att köpa hem sushi, vardagslyx delux. Imorgon är det jobb igen och sen ska jag fira en väns födelsedag. Så ikväll blir det lugnt med serier, te och massor av sova. Började se MTVs nya Shannara Chronicles igår (bc Austin Butler). Trodde den skulle vara skräp eftersom att det är värsta fantasy settingen och tja jag har sett MTVs effekter haha. Men den överraskade verkligen, såg att två till avsnitt släpps så ska se om den fortsätter överraska. Men först - trotsa kylan och gå ut med hundarna. Har glömt hur kallt det är på vintern, har ju inte varit vinter här på flera år haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0