vilket objektiv??

 
Hej! Är en ny läsare och undrar vilken kamera/objektiv du använder och även vilket filter du har på bilderna? Ser sjukt snyggt ut (: x
 
Svar: De flesta av mina bilder just nu är fotade med mitt nya Canon 24mm. Alltså så värt att köpa! Gillar du att fota på resor, i städer eller bara vill ha ett lätt objektiv att ta med som inte är så långt är det här precis vad du behöver. Jag älskar det! Kvalitén är grym, det är litet och lätt, får ett jättefint skäpredjup och har en lägre bländare (ner till 2.8 tror jag?) som gör att man kan fota med det innomhus utan att backa hundra år eller dra upp ISOn. Bilderna ovan är fotade med det och tja, de flesta bilderna jag fotat nyligen eftersom att jag gillar det så mycket. Känner mest, vart har detta varit hela mitt liv?? Min kamera är en Canon EOS 600D. Angående filtret så lägger jag olika colorings i photoshop, ni hittar flera av dem här! Har en ny på g, så stay turned!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fleecetäcket var så snyggt!

Svar: TACK! :D
Josäfin

2016-01-15 @ 12:38:28
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Anna Johansson

Håller med hon ovan, finns de fortfarande att köpa? :D

Svar: Ja det borde det göra, frågade en hästsportsaffär i uppsala om de kunde beställa hem det åt mig och de gjorde de! ÄLSKAR DET :D
Josäfin

2016-01-17 @ 20:06:16
URL: http://annasofiaj.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0