-`' p r i d e '´-

- MIN PRIDE SPELLISTA HÄÄÄÄR - 
 
Hej allihopa!! Idag tänker jag strax dra mig in till stockholm eftersom att det är årets ca bästa dag - PRIDE!! Har ett tidsinställd serie-inlägg ni inte får missa men annars kommer det vara väldigt lugnt. Är så taggad!! Vädret ser ut att bli helt okej just nu men eventuellt kommer det ju att regna i eftermiddag - inte ok! Ska iallafall vara glad och smått berusad hela dagen och fira haha. Hoppas på lika magisk dag och natt som förra året, kan nästa klassa det som 2015 bästa dag. Elin har dock migrän så vi kommer in lite senare än beräknat, men vi ska ju vara där hela natten och så länge vi inte missar paraden är jag nöjd. Har jag lite mer tid på mig att välja vilken väska jag ska ha??? Världens besluts-ångest. Aja, hoppas ni alla har en trevlig lördag och hoppas att vi ses inne i stockholm!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0