13 serier att se under pride #2
(gjorde detta inlägg förra sommaren och tycker att den förtjänar åter-publicering!
har även lagt till några till jag upptäckt sedan förra inlägget gjordes - enjoy!! ♥)
queer as folk - bara en episk serie. just se it, it's amazing. ikoniska karaktärer!!
Please Like Me - en av de bästa feel-good serierna. någonsin. PUNKT
Faking It - två tjejer låtsas vara ett par, eller? lättsam humorserie u need 2 follow
In The Flesh - zombie-serie jag faktiskt gillar. favorit serie delux för att vara exakt.
Orange Is The New Black - obviously. episk, underbar och nått alla måste se.
Sense8 - latest obsession. netflix kan göra sina serier, just saying.
The Fosters - så viktig serie, borde följas av ca alla!!
Shameless - fick nästan inte vara med för att jag fortfarande är arg för säsong 5. but 4 tho ♥
Orphan Black - ett mästerverk, du kan tacka mig efter att du sett den. varsågoda.
Shadowhunters - tro mig, ge denna en chans. damn this was a happy suprise.
How To Get Away With Murder - massor av episka karaktärer & massor av mord. SE IT
Hit The Floor - såg gifs av dessa två och började se denna - bra beslut. massa dans.
The 100 - okej, senaste säsongen var en besvikelse men resten - damn! lexa is bae.
Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius
Oj vad många bra tips, tack tack tack!!
Postat av: Sara Bjerkliden
Kollar endast på shagowhunters pga Alec och Magnus. Dör för dem
Svar:
Josäfin
Trackback