how can the only thing that's killing me make me feel so alive?

 
Att jag är såhär pigg som jag är idag är ett mysterium, med tanke på att jag kom hem halv sex på morgonen och tog en tequila shot med Jacki runt klockan fyra! Såklart att mina cupcakes aldrig gör en besviken när en inte vet om något kul händer sista semesterdagen, igår var vi ute och firade Antonio som fyllde år! Vi han med ett besök på shotluckan (och ett helt gäng med shots) (äppelpaj ♥) och att dansa loss lite inne på Birger innan vi inser att våran sista buss har gått. Inga sura miner hade vi för det som käkade på Max och hängde hos Jackie en stund innan vi faktiskt bestämde oss för att ta en taxi hem. Väl hemma var det så sjukt ljust att det kunnat vara mitt på dagen - hur sjukt?! Somna snabbt men sov inte så bra och kände mig redo att gå upp (och äta!! så hungrig?!) vid halv 11?? Resten av dagen har jag inte gjort ett piss och ikväll ska vi ut och äta - enda som kan göra absolut sista semesterdagen tills augusti med perfekt vore popcorn och dipp till någon mysig serie eller film senare ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0