my back's against the wall, i'm feeling for the door

 
När en slutar tidigt för en gångs skull måste en ju göra det bästa av situationen. Alltså leta upp andra människor som inte heller jobbar och göra nått kul. Jag, Anna och Thea hade planer för sushi och pokémon jakt men när det drog in mörka moln och massor med regn gjorde vi spontana bio-planer med Fredrik och Mimmi istället. Det blev Tarzan (för fredrik ville se alexander skarsgård) (han ville också ta med en fläkt ifall det skulle bli "för varmt" i salongen) och för en som hade noll förväntningar var jag väldigt nöjd! Har hört att många recenserat den dåligt och hade blev därför väldigt nöjt överraskad. Bästa att gå på bio med låga förväntningar ju, den behöver bara inte vara dålig för att man ska vara nöjd haha! Så tyckte lätt att den var sevärd. Kvällens bästa stod dock Fredrik för när Thea fick oss fast bakom en tåg-bom vilket resulterade i att Fredrik (som plötsligt blev den mest stressade personen i världen) flippar och tror vi ska missa filmen. "MAN KAN JU INTE GÅ IN I REKLAMEN!!" - varpå vi såklat hade jättekul åt och var extra långsamma med allt medan Fredrik sprang runt som en yr höna. Lägger till bild-texten "lägg upp på bloggen att jag hatar er - Fredrik" på översta bilden när vi äntligen har parkerat och har ca 12 minuter plus reklam innan filmen skulle börja. Mysig torsdags-kväll, perfekt då jag stänger imorgon och kanske kommer ligga hemma och äta godis i min ensamhet istället haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0