she is the words that I can't find

 
Tre ord jag associerar till sommar: Ljusa nätter, sommarfester och allmänt kompishäng!
 
Kommer du bli brun? Har ju varit i spanien och ska även ner en sväng i augusti så det lär nog hända haha!
 
Vad vill du hinna med? Har inga direkta måsten förutom typ PRIDE och en sväng upp till Elins stuga vilket båda är inbokade!
 
Vad dricker du i sommar? Gärna vitt vin eller goda drinkar!
 
Vad äter du helst i sommar? Alltså grillat på sommaren är ju typ självklart! Jordgubbar är ju också en favorit såklart!
 
Första doppet? Har badat i havet när vi var i Spanien men vet inte om det räknas nästan haha!
 
Vad saknar du i sommarplanerna? Bråvalla!! Har sett massor av snaps därifrån och varit så sjukt avis!!
 
Vad kommer göra den här sommaren extra bra? Att jag inte jobbar hela helgerna?? På riktigt, jobbade typ lördag-söndag varje helg förra sommaren och var så trött hela tiden! Nu jobbar jag typ max två helgdagar i månaden och har massor av mer tid till att hitta på kul grejer med vännerna istället!
 
Favoritglass? Magnum White #basicbitch
 
Bästa sommarlåten? Lyssnar mycket på Din Idiot av Norlie & KKV
 
Hur spenderade du midsommar? Jag var i Spanien och trots värmen så saknade jag Sverige lite! Eller ah, jag saknade nog mer mina vänner som var i Sverige
 
Vem kommer du vara mest med? Vi är duktiga att umgås i grupp så kommer nog mest umgås med de flesta av mina cupcakes!
 
Tre saker jag vill göra i sommar: Spontan-trippar, mysiga vinkvällar och annat sommar-mys!
 
Vad kommer du lägga mest pengar på? Mat och alkohol, no joke typ haha! 
 
En bra sommardag innehåller: En fin kvälls-sol och härligt umgänge!
 

Kommentarer
Postat av: Liene Svärd

Kul lista och fina bilder :)

2016-07-08 @ 12:50:54
URL: http://piggigen.blogg.se/
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Rolig lista! :) Alltid kul att läsa sånt

2016-07-08 @ 13:45:27
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0